Customer service
-
Curs autorizat Designer vestimentar organizat de Top Quality ManagementTop Quality Management va invita sa participati la cursul autorizat ANC DESIGNER VESTIMENTAR sustinut la Bucuresti incepand cu luna februarie 2014. Cursul se adreseaza celor care, apeland la creativitate si informatie de specialitate, doresc sa creeze obiecte vestimentare unice sau pentru serie, celor care au dezvoltat o adevarata pasiune pentru frumos, celor care doresc sa afle mai multe despre tendinte, despre etapele realizarii unei colectii, despre modul de concepere si sustinere pe linie...mai multe detalii »
-
Curs autorizat ANC: Customer Service- 27-28 iulie 2013Creative Business Management organizeaza in perioada 27-28 iulie un curs de Customer Service dedicat celor care intra in contact direct cu clientii si acelora pentru care prevenirea si rezolvarea problemelor clientilor sunt prioritati.mai multe detalii »
-
CUSTOMER CARE. RELATIA SI CUM SA NE FIDELIZAM CLIENTIIIn dezvoltarea unei economii de piata functionale, companiile din Romania care lucreaza direct in serviciul clientului final isi asuma pe langa scopul comercial specific, si rolul de promotor al acestui tip de economie, formator de mentalitati. In acest context, personalul de deservire trebuie sa constientizeze, accepte, dar mai ales sa aplice un mod de interactiune cu clientii care sa fie consistent in timp. Pe un fond de lipsa de experienta in interactiunea client-vanzator, si in mijlocul u...mai multe detalii »
-
Curs Tinichigiu vopsitor auto - FormareplusCostul cursului: 800 lei Modalitate de plata: plata integrala sau in rate* *modalitatea de plata in rate: 100lei la inscriere (odata cu depunerea dosarului), 200lei in prima zi de curs, 500lei in rate pana la finalizarea programului de formare. Conditii de inscriere: invatamant obligatoriu (8/10 clase) Durata cursului: 4-5 luni *durata cursului poate oscila, in functie de sarbatorile legale -Craciun, Paste, Revelion, 1 Mai etc Tipul cursului: curs de calificare nivel II ...mai multe detalii »
-
Curs Grija fata de client in noiembrie la IBRCursul isi propune prezentarea conceptelor care imbraca procesul efectiv de vanzare cu focalizare pe cresterea capacitatii angajatilor de a vinde si de a creste baza de clienti loiali prin satisfacerea deplina a acestora. Principalele aptitudini pe care cursul isi propune sa le dezvolte participantilor sunt - constientizarea importantei asigurarii satisfactiei clientilor pentru dezvoltarea durabila a afacerii; - intelegerea comportamentului si a psihologiei clientilor precum si modul in care...mai multe detalii »
-
Cum sa creezi relatii exceptionale cu clientiiAcest workshop ofera abilitati pentru dezvoltarea comportamentelor care ajuta la obtinerea loialitatii clientilor chiar si atunci cānd apar disfunctionalitati in oferirea serviciilor. Fundational - concepte de baza, cunostinte si atitudini recomandate pentru orice persoana. Programul se adreseaza organizatiilor care doresc: - Sa se diferentieze prin calitatea serviciilor oferite clientilor - Sa creeze sau sa consolideze o cultura axata pe satisfacerea nevoilor clientilor - Sa creeze un med...mai multe detalii »
-
Metode de colectare a debitelorAcest workshop dezvolta abilitatile care va ajuta sa colaborati echidistant cu clientii, asa incat sa obtineti achitarea datoriilor si in acelasi timp sa mentineti o relatie constructiva cu acestia. Programul se adreseaza organizațiilor care doresc: - Sa ofere clientilor nu doar produsul de baza ci si servicii exceptionale - Sa creeze o relatie bazata pe colaborare cu toti clientii - Sa colecteze debitele eficient, prin oferirea de asistenta si solutii clientilor - Sa isi adapteze ...mai multe detalii »